...

!!Blog pozastaven z mé strany (wiwi).!!

Nově: TUTORIÁLY

Navštivte prosím můj nový blog,více info o něm TU .

Slovní fotbal →TU← .
Vtipná bublinka →TU← .
Chceš ohodnotit blog ? Tak se zapiš →TU← .
Chceš Wallpaper,ikonku či banner ? Zapiš se →TU← .
Chceš vodorovný oddělovač ? Více se dozvíš →TU← .
Chceš text do volitelného horního boxu ? Více se dozvíš →TU← .
Chceš blend ? Zapiš se →TU← .

Návod

14. února 2010 v 11:45 | Larasinka
Určitě jste si všimli někdy na youtube nebo na nějaké stránce že v TR:A,TR:L nebo v TR:U měla Lara Croft jiné oblečení,kdo nezná,tak tomu se říkají outfity.
Aby jste mohli nějaký ten outfit mít ve hře,musíte mít program k spuštění outfitu do hry
Program se jmenuje TexMod.
Ze najdete návod jak s TexModem pracova:

1)Stáhněte si TexMod zde (pozor neinstaluje se)
2)Aplikace je zabalená,takže jí nemusíte instalovat,TexMod rozbalíte (třeba ve WinRaru),a bude tam aplikace která se jmenuje Texmod.exe,tu si dejte třeba na plochu.
3)TexMod otevřete,a první co vidíte je nahoře taková žlutá složka(obrázek č.1),klikněte na "Browse ...",tam najděte hru do které chcete oblek dát,hra musí mít koncovku "exe",pokud máte hru na ploše,a nemá koncovku exe,jděte do disku (tam kam jste hru nainstalovaly) a tam by hra měla být.Ted by místo složky tam měla být ikona hry.
4)Tím pádem se vám spřístupnila malinká žlutá složka vedle "Package name" (obrázek č.2),klikněte na ní,a vyberte outfit (oblečení) které chcete dát do hry.
5)Hra se tím pádem spouští přes Texmod,takže vložte CD hry do PC,(hlavně at se vám hra nespustí automaticky) a dejte tlačítko "RUN",tím pádem spustíte hru i s outfitem.

Pokud by s tím někdo měl problém nebo cokoli,napište mi na email,ICQ nebo sem do komentářů.

1.2.